fredag 16 april 2010

Still krabi..

Vi ar kvar i krabi och allt ar jatte bra! :) Finns mycket att gora har sa vi har ingen lust att dra, vi har varit pa heldagars utflykter tva dagar, sen har vi grort sma utflykter till olika strander runtomkring har.. Sjalva stranden har i ao nang ar jatte ful, darfor undviker vi den och aker bort om vi vill till nagon strand.
Marcus skulle antligen gora sin efterlangtade fisketur idag men da gick baten sonder sa han skulle fa tillbaka pengarna vid fem idag.. Far se om vi stannar en dag till har sa han kanske aker ut imorgon istallet! :)Inte mig emot da det ar jatte bra har.
Har handlat ett par till skor nu, gladiator sandaler med sma nitar, jatte fina.. :)Gav 75 svenska kronor for dom, typ, sa det var okej!
Vi ska foroska hitta pa nagot kul idag, jag ar sugen att ta mig en tur pa en elefant igen, var sa kul! :D Sen ikvall ska jag ta en olje massage och klaga lite pa min onda nacke, dom kanske kan vrida ratt den.
Idag ar det bara tva ynka veckor kvar tills vi kommer hem.. For en " vanlig" svensson ar det ju en tva veckors " lang"semester men kanns valdigt kort om man varit har i 5 hela veckor som svischat forbi.
Men det kanns underbart att det tydligen ar lite var hemma nu, och sen drar jag jag till usa den 10 i 3 harliga veckor till min harliga kristin. Sen vid hemgang ar det sommar, och da ska jag forhoppningsvis jobba lite men ocksa leva livet i en svensk sommar utan regn!!!! Peppar peppar..
Vi var pa en heldags utflykt igar till en massa harliga oar, maya beach, phi phi, bamboo, monkey beach m.m. Sag en massa harliga fiskar ( tusentals simmade runt om en eftersom dom slangde i lite brod!!) och vackert vatten.

Nej nu ska jag ga upp och till marcus som sitter pa rummet och foroska bestamma vad vi ska gora idag! :D
Ha det bra alla dar hemma! / Ida

Inga kommentarer: