söndag 4 april 2010

Nu drar vi..

mot malaysias oar pa ostra sidan :) efter lite velande fram och tillbaka sa blev vi rekomenderade att ta ostra sidan ( blir lite omvag sen nar vi ska till vastra sidan i thailand men det ar nog vart det)istallet for vastra. Vi aker ikvall klokan halv nio och ar framme imorgon vid ca 9 pa morgonen. Da ska vi sedan ta en bat ut till nagon utav oarna och sen leta efter boende. :) Det ar grymt fint dar nu tydligen, ska lagga in en bild sa far ni se sen :)
Uppdaterade ju ganska nyss om vad vi gjort, sa sen jag skrev sist har vi varit pa en enorm fagelpark ( jag var lite nervos att dom skulle vara nargagna och det forsta jag mots av ar en knallgul papegoja som kommer emot mig helt hysterisk fort och svichar forbi mig alldeles ovanfor huvudet!!!)vilket var kul, forutom nar dom var for nargagna.. Sen har vi idag varit upp i tornen idag, inte anda upp men till 42: vaningen.. Ratt haftigt att se allt darifran! :)
Igar var vi vid ett elefant lager, forst var dte ratt hemskt nar vi ser en massa elefant ungar fastkedjade, men sen slappte dom los dom ganska fort och da fick man mata dom och sen bada med dom. Hur sota som helst. Dom storre fick man rida pa och sen fick man sitta pa dne medan den " ramlade" i vattnet, laskigt da jag trodde jag skulle fa den pa mig :P men det gick fint och var riktigt kul!
Nu ska jag lasa lite mejl och kolla runt om jag missta nagot dra hemma, men uppdaterar sen nar vi anlandit.
Hejsvejs!

Sahar ser det ut utanfor redang, on vi ska till:

1 kommentar:

Kristin sa...

Å min bästa pida ni verkar ha det helt underbart!!:D Jag blir inte nå avunsjuk ;) haha
Ni gör ju så himla mycket och sjukt häftigt att ni red på elefanter, och fågelhuset är jag imponerad av att du var i med din fågelskräck :P Men det är bra att du börjar vänja dig för kanadagässen i st louis ;)
Saknar dig så otroligt mycket!